Инструкции за подаване на сигнал за възникнал проблем (инцидент) при работата с Единния адвокатски регистър
1917 | Актуално / Съобщения
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,
На 03.01.2023 г., Висшият адвокатски съвет сключи договор за поддръжка на електронната система на Единния адвокатски регистър с фирма „Кроссроуд“ ООД (фирма-изпълнител).
Отстраняването на възникнали при потребителите на Регистъра проблеми (Програмни грешки или Инциденти), ще се осъществява от фирмата-изпълнител по следния ред:
На създадената за целите на поддръжката на Регистъра електронна поща support@vas.bg , потребителят (длъжностно лице по вписванията към адвокатската колегия или външен потребител), установил конкретен възникнал проблем (Инцидент) е необходимо да сигнализира за него, като изпрати следните данни (с цел на класифицирането на проблема):
В зависимост от класифицирането на възникналия проблем (който няма характер на несъществуваща към момента програмна функционалност на системата), срокът за отстраняването му от фирмата-изпълнител варира от 2 (два) работни дни до не повече от 1 (един) календарен месец, от момента на подаване на сигнала за конкретния проблем.
Обръщаме внимание, че описаната по-горе система за регистриране на Инциденти е автоматична и не връща отговор към подателя на сигнала.
ВИСШ АДВОКАТСКИ СЪВЕТ